Ber ännu en gång om ursäkt...

....för att jag slarvat med att uppdatera bloggen!
Enda ursäkten är (om det ens räknas som en giltig ursäkt), att jag är så förbaskat slö ;)
Sen har jag tappat lusten att fota oxå, orsaken är säkert densamma...men nåra foton
finns det så nu kör vi ;)!
 
Största nyheten under denna tiden är väl att sonen H och sonsonen A flyttat tillbaka till
huset i Brosäter :)
Ante var salig när han fick fixa till sin allra första egna bostad....han köpte helt nya möbler,
tavlor och pynt. Han t.o.m. gjorde en cool fönsterlampa:
 
 
Lite bilder från hans lägenhet:
 
 
 
 
 
Vi blev bjudna på middag redan första helgen :)
 
 
 
Mitt uppe i flytten fixades det bergvärme oxå:
 
 
 
 
 
 
 
...och nu funkar den!
Nu slipper vi vedklyvningen och H och A slipper bära ved stup i ett, ingen svart rök som biter
sig in överallt....
 
Måste bara visa en bild på mitt loppisfynd :)!
Jättefint köksbord....650 spänn....som hittat, fast Gubben var måttligt road ;)
 
 
Det har naturligtvis hänt en massa saker för övrigt....Livet rullar ju på även om jag inte bloggar.
Vågar inte lova att jag ska uppdatera oftare, det har ju visat sig att jag inte håller det löftet iaf (känner
mig skuldmedveten).
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0