Varför skriva när (nästan) inga läser?

Jo, därför att när jag en gång är borta, så tror jag att tex barnbarnen kan tycka att det
är roligt att läsa om vad vi gjorde...och kolla på kort när de själva var yngre ;)
Sen har jag ju en annan blogg där jag skriver om saker som inte angår någon annan
än familjen !
 
Så då börjar jag väl med korten från två av våra mest älskades födelsekalas:
 
 
 
 
Josef och Elias firade sina födelsedagar samtidigt...12 resp 11 år...stora killar nu!
Måste nog sluta kalla dem för "smågrabbarna"....
Här testar de en del av våra presenter, radiostyrda båtar, lika kul för stora som för små ;)
 
 
 
 
Lille Viktor skrattade gott när båtarna krockade <3
 
 
Pappa Andreas hade fullt sjå att bygga ihop båtarna han ;)
 
 
Det grävdes diken häromkring, så vi frågade om vi kunde få ett par lass jord...joråsåatte...nu har vi jobb i höst ;)
 
 
Eftersom kantstenarna på min familjegrav hade blivit skeva/flyttat på dig så hjälpte sonen A till att 
gräva upp dem och fixa till dem snyggt :)
 
 
Så här fint blev det efter att jag planterat lite tagetes :)!
 
 
...och vilkent ljuvligt, underbart, varmt väder vi haft ;)! Jag har laserat en massa men mkt återstår
ännu. Gubben badar flera ggr/dag....
 
Kramar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0