Besök hos fam Sjögren i Litslena!

Det blev ett kort besök hos dottern med familj i Litslena innan skolstarten oxå ....dagarna
går så himla fort och vi har så roligt så jag glömmer att fota ibland, men lite kort fick jag iaf:
 
 
 
 
Jag blev väldigt imponerad av Livans "pokemonbok", där hon skapar nya figurer och även 
beskriver deras egenskaper och hur de fungerar <3
 
 
Sötaste Saga <3
 
 
Tjockkatten Simba, som är väldigt vacker (kortet taget av Saga som är en hejare på att hantera en
kamera)!
 
 
Minstingen Herman, som blivit stor kille nu och tigger om att få komma ensam till mormor och morfar...
när jag sade att han kanske skulle komma att sakna mamma väldigt mkt så svarade han: "Ja, jag 
kanske saknar mamma men jag kommer inte att grina..."! Så han och jag kom överens om att testa 
några nätter på jullovet....;)
 
 
Lilla Livan ser ut som en liten älva...men hon har en lite udda förkärlek för otäcka kryp och varelser...
en orm som hårprydnad och en stoooor spindel som keldjur (av plast än så länge tack o lov)!!
 
 
 
Jag fattar inte att Saga har blivit så stor....snart tonåring....<3
 
 
Freja har inte så mkt tid för mormor o morfar längre....pojkvännen Love kräver nästan all tid...fast vi
fick ju rå om henne en vecka i början på sommaren förstås (när hon inte pratade med Love på datorn
då....haha....)
 
Kramar
 
Kramar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0