Både det ena och det andra ;)

 
 
Sommaren är här (vissa dagar iaf) och Livet känns lätt och mysigt...naturen visar sig
från sin allra finaste sida, både vilda och odlade blommer frodas:
 
 
 
Detta är mina tre övervintrade pelargonier....
 
 
Dessa köpte jag å rea och de såg halvdöda ut, inte en enda blomma och väldigt taniga....jag hade
inte stort hopp om att kunna rädda dem...men titta hur de ser ut nu :)
 
 
Jag trodde nästan detta var ett skämt, men det funkade faktiskt....;)
 
Några bilder från en härlig grillkväll hos sonen:
 
 
 
 
 
 
Det blev visst fyra grabbar här ;)
 
 
Avslutar med en bild av himlen häromkvällen....det såg ut som eldsflammor...jättefint var det!
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0