Näääädå...

....jag är inte död och inte heller har jag glömt bort eller avslutat bloggen ;)!
Pga strul med kamera + dator har jag inte kunnat lägga in några kort och då
känns det inte lika angeläget att skriva!
 
Det känns lite övermäktigt att lägga in bilder och berätta om allt som hänt sen sist,
så jag lägger bara ut några få foton. På höstlovet tog vi med barnbarnen J och E till
kusinerna i Enköping. Det var succe' helt enkelt....grabbarna ville inte åka hem sen :)
 
 
Livan, Josef och Herman i soffan!
 
 
Elias o Herman kom jättebra överens <3
 
 
Vi passade på att ha Halloeenparty oxå:
 
 
Storasyster F sminkar S....F är jätteduktig på att sminka...:)
 
 
Både söt och hemsk!
 
 
!!!
 
 
Freja själv såg ganska gräslig ut ;)
 
Fick inga bra bilder av grabbarna, de slet av sig sina kläder nästan direkt...men här spanar
J och E efter spöket som svävade runt i trädgården:
 
 
Jaha ja...från julen har jag tyvärr inte ett enda kort....antar att jag hade hjärnsläpp ;)
 
Men här ser ni iaf vårt luciabesök:
 
 
Ni skulle bara ha hört vad fint de sjöng <3
 
 
Josef var med i Säffle kyrkas luciafirande....stjärngossen längst till vä i andra raden
uppifrån....
 
Till sist lägger jag in en höstbild som jag tycker är väldigt fin....även om det är fel årstid nu :)
 
 
Sådärja....nu ska det väl bli ordning här inne igen....tack Andreas för att du lade ner ett par timmars
arbete på min dator....<3
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Alltid kul att se nya bilder!
Skönt att allt verkar fungera som det ska! :)

Svar: Ja, tack så mkt för hjälpen <3!
Sylvia/Ia/ Syrenee

2016-01-02 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0