Vårtecken!

Jomenvisst....nu kommer våren o jag är sååå tacksam över att få uppleva den en gång till!
Snart 4 år sen min hjärtinfarkt och jag har fortfarande ett meningsfullt liv...tja, liite tröttare
kanske och lite sämre flås...men vad tusan, jag kunde ha varit DÖD oxå....;)
 
 
 
Snödropparna kommer upp överallt :)
 
 
Ser ni de så, små krokusen som tittar upp ur jorden?
 
Den lilla branddammaen hemma har ju fortfarande is på sig, men börjar tina upp!!
 
 
"På en byväg om våren är det lerigt och dan't"...var det Thore Skogman som sjöng det?
Fortsättningen lyder nåt sånt här:
"Men ojojoj vad det är grannt"....jo, men så är det ju, lerigt o fullt med vattenpölar...men nu
kommer VÅREN!!
 
 
 
 
 
Ser  ni knopparna på vår lilla syrenbuske? Jo, det är definitivt våren som är på G....<3
 
 
...och till sist en bild på "gamla huset" bredvis oss....nu tror jag att det kommer att rasa med en smäll när som
helst......enligt vår förste granne Gösta (på 70-talet), så var det bebott för ca 100 år sen (statarbostad), men jag
vet faktiskt inte vilka som bott där. Enligt G så föddes iaf en Andreas där ca 50 år före "vår" Andreas och han 
är ju 43 nu....:)
 
Kram tills vidare....<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0