Ajajaj....!

Ja, alltså jag försöker oftast att inte vara för negativ i bloggen....skriver inte så
ofta om mina sjukdomar och min värk, men fyyy säger jag bara!!
Har faktiskt haft ett rent hel----e de sista dagarna (vågar inte skriva ut ordet, eftersom
barnbarnet J sade att de bekämpade alla som sade "fula" ord....hjälp ;)!!
 
Vi hade alltså barnbarnen J och E här förra veckan...massa godis, snacks, läsk, dataspel o film....det hör lixom till när man är hos farfar/morfar o farmor/mormor...men även förtroliga samtal/hemlisar/gos/mys <3!
 
 
Tur att vi har två datorer....;)
 
 
Filmtajm i sängen!!
Lägg särskilt märke till Elias drake, som han alltid har med sig som beskyddare :)
 
 
En tur me kusinen Ante i hans A-traktor var uppskattat...men han ser rätt bekymrad ut eller ;)?
 
 
Brorsan E såg mera förväntansfull ut ;)
 
 
Lunch på pizzerian fick avsluta pojkarnas vistelse hos oss...fast nääää, sen köpte vi milkshakes
på McDonalds och tog en lite biltur oxå!
Goa grabbarna....älskar er....<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0