Lite mera foton.....:)

Vi tog ju med oss söta Saga hem några dagar innan skolan började:
 
 
I sängen med chip, godis,bubbelvatten och en Scooby Doo-film :)
 
Vi besökte oxå kusinerna Josef,Elias o Viktor:
 
 
"Åh Guuud, de är alldeles bredvid mina vänner" tror jag han sade....;)
 
 
Josef o Saga fann vaann direkt och här spelar de Kinect (?)...tror jag...
 
 
De var ganska svettiga båda två sen o S hade träningsvärk, men då hade de oxå spelat nåt annat 
som jag inte vet vad det heter....och min förbaskade kamera tar ju inga bra kort inomhus eller på kvällen
....så nu ska det bli en ny.....
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hilkka

Nu har jag scrollat tillbaka i bilden. Härligt att du har fortsatt skriva och visa bilder. Jätteroligt att se, det är bara mitt minne som funkar ej som det borde. Tack för alla fina bilder.... Ska försöka skärpa mig nu. :)

2015-01-17 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0