Söt liten grabb....:)!

Under helgen fick vi låna lille V....han är så lätt att ha att göra med....förnöjsam, go och
gla' för jämnan (fast pappa A säger att han kan skrika väldigt högt när han blir arg ):
 
 
Kusinen Ante brukade säga att faffarns mage var så bra att vila på....som en kudde...och det verkar
som om V tyckte detsamma...;)
 
 
Lite senare, efter blöjbyte och vällingflaska, såg det ut så här:
 
 
Dagen före var vi på födelsedagskalas hos pappa Andreas:
 
 
Viktor fick en massa uppmärksamhet av Ulrika och Henrik och hade en härlig kväll....:)
 
 
De stora bröderna hade det mysigt framför tv:n!
 
 
Här hemma grejas det med än det ena o än det andra, många projekt på gång just nu....
 
 
Har själv lyckats ta mig ut i skogen några gånger....finns allt lite kantareller...:)
 
 
....ännu mera gott om dessa, men dem får man bara njuta av med ögonen....;)!
 
 
Eftersom jag fortfarande håller på att lära mig kameran så knäpper jag på allt möjligt....här blev bilden
lite för mörk, men solnedgången var fin iaf.....
 
Sköt om er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0