Halloween/Allhelgona!

Denna helg är det både Halloween och Allhelgona, vilket många är ganska
upprörda över....inte jag däremot :)
Man behöver inte blanda ihop de olika firandena, den som vill fira Halloween 
gör det....den som inte vill struntar i det...precis så enkelt är det!!!
 
Själv firar jag både det ena och det andra:
 
 
Den här sätter jag ut för att roa de barnbarn som kommer och spökar ;)
Synd att det inte syns att  det lyser ur ögonen, växlar färg mellan rött, grönt
och blått....
 
....och visst kom det utklädda små monster:
 
 
Josef o Elias <3
 
 
Elias visar sina vingar och nästan knockar sin bror...haha...
 
Även lille Viktor prövade en mask, vilket han tyckte var kul, men det verkar som om han
har ont av blixten eftersom han blundar på varenda kort;
 
 
Han morrar!!
 
Senare på kvällen blev det glöggpremiär...jodå, med pepparkakor och mögelost:
 
 
Det var Halloweenfirandet det...i dag firade vi Allhelgona:
 
Först besökte vi Bro kyrkogård....min farmor/farfar/faster/farbrors familjegrav....min älskade mosters
grav och Minneslunden, där jag pratade lite med världens bästa föräldrar och svåger:
 
 
Sen vidare till By kyrka, där svärmor vilar i Minneslunden....där skickar vi oxå en tanke
till andra som gått före oss bl a svärfar som vilar på annat ställe:
 
 
Kramar
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0