Livans besök!

Ja, sen var det då Livans tur att stanna några dagar...vissa saker var desamma som när Saga var
här...tex pizzeria, godis, dricka och filmer i sängen på kvällen....MEN hon fyllde oxå 7 år medan
hon var här....<3! Stora tjejen nu:
 
 
Det blev paket redan på morgonen...:)....sen kom kusinerna på kalas på kvällen med ännu fler presenter!
 
 
Och sen lektes det....
 
 
 
 
Allra första armbandet fick mormor....lilla älsklingen...<3
 
 
Alltför snart var det dags att möta upp i Örebro, där pappa A hämtade sin lilla tös...:(
 
Sen kom sportlovet här hos oss och småkillarna Josef o Elias sov över här....då blev det massa godis,
cola, snacks o film igen...:)
Det hör ju liksom till, att när man sover här får man äta så mkt godis man bara orkar, vara vaken till
midnatt om man vill och får massor med uppmärksamhet! Jag gör i stort sett inget annat än umgås med
barnbarnen när de är här....med pojkarna spelade jag mkt spel på datorn oxå.......man får försöka
hänga med...;).
 
 
Tror aldrig jag har sett två syskon vara så goa mot varann....<3
Bjuder på en till:
 
 
Visst ja, vi motionerade lite oxå:
 
 
Haha, kolla vad fort han springer...kan lova att det var annan fart än när farmor använder den....;)
 
Liten hälsouppdatering kanske?
Som vanligt drabbas jag av en massa konstiga infektioner, ska bespara er beskrivning av dem...
men kolla här morgondosen av mediciner förra veckan:
 
 
Sen tillkom middags- och kvällsdoserna...tvi....men nu mår jag bättre....:)
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0