En helt underbar kväll i Litslena....:)

Det blev ett litet extrabesök hos barnbarnet Saga, som fyllde 11 år förra veckan:
 
 
Lilltjejen börjar bli stor...och jag tycker hon är så otroligt vacker <3!
 
 
"Kast  med liten kille"....Anton o Freja slänger Herman mellan sig....haha...
 
 
Jag ÄLSKAR kinamat *mums*, fast ätpinnarna får ligga oanvända....;)
 
 
Minsta tösen Livan har underbara ögon som ni ser....börjar oxå bli stor...och lille vilden Herman stilar
sig framför kameran...många fina tänder har han minsann :)
 
 
Kusinen Anton är inte särskilt förtjust i kameran, men jag tycker det är ett fint kort!
 
Det var en härlig helg...mkt skratt och galna upptåg...men det tänker jag INTE berätta
om...haha...
 
Kramar
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0