Att testa en kamera....:)

....fick bli mitt enda projekt idag!
Är fortfarande väldigt snuvig och trött, men kände att jag ville ut i friska luften en stund
så jag beslöt att testa kameran och försöka komma underfund med den lite bättre:
 
 
 
Närbildsfunktionen hittat....;)
 
 
Visst finns det massor med färger kvar ute i naturen...ett ensamt krikon (tror jag)!
 
 
Detta måste vara årets sista lupin eller....?!
 
 
Synd att man inte äter nypon...
 
 
Naturen själv arrangerade den allra bästa bilden....några lönnlöv på en plätt lera!!
 
Och till sist en riktig höstbild som jag tog för några kvällar sen:
 
 
Även om jag gillar våren och sommaren allra bäst, så kan man inte förneka att även hösten har sin
tjusning!!
 
Och nu kan jag väl konstatera att kameran funkar som den ska....det är nog fotografen som behöver
justeras lite....;)
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med höstbilder

2013-10-13 @ 21:04:43
Postat av: Maria

hoppsan ja glömde ju säga att det var jag som skrev härligt med höstbilder/M

2013-10-13 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0