Snart helg igen....:)

Men jisses HJÄLP vad tiden går fort....snart är det helg igen!!
Höstmörkret har verkligen smugit sig på under denna veckan, regn och blåst....skymning
hela dagen. Nu är det dags att kura inomhus och mysa....:)
Nu blir det mkt sånt här hos oss framöver:
 
 
Värmande grytor och soppor av alla de sorter...mums!
 
Har snart packat klart jullådan till Lettland:
 
 
Jag tycker det är så himla roligt att packa den, att veta att en fattig familj kan få äta sig mätta under
julen, få lite kex och godis....lite julpynt o leksaker till barnen....:)
 
I dag är det Halloween och vi fick besök att söta spöken och monster av alla de sorter:
 
 
Ja jisses, jag säger då det!!!!
 
 
Sötnötter.....<3
 
 
Min pumpa i år var riktigt stilig (om jag får säga det själv)....:)
 
Ja, nu väntar årets sista folkracetävling på lördag!
Vet att jag sagt det förut, men jag hade glömt bort att det är klubbmästerskapen kvar...både
Anton och Gubben ska köra och sen ska de på festen efteråt på kvällen. Ante har lovat köra hem
faffarn med A-traktorn sen....;)
 
Kram,kram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja får hålla med om pumpan. snygg

Svar: Mmm...köpt på loppis i fjol för 10 spänn...och den byter färg efter en stund....röd, blå, grön o gul.....barnbarnen tyckte den var toppen...:)
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-11-01 @ 21:05:28
Postat av: Hilkka

Här fanns ju bilderna, har sett dom förut, va senil jag blivit :( :( :((((

Svar: Välkommen i "klubben"....;)
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-11-08 @ 14:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0