Myslördag!

I dag har jag inte gjort många knop inte....bjöd sonen H och hans Ante på frukost, innan
de tog Gubben med sig o drog iväg på isracing:
 
 
Det gäller att hålla tungan rätt i mun....eller hur Ante?!
 
 
Jag vågade inte gå med och stå ute i kylan med min hosta....lika bra kanske...hade nog haft hjärtat i
halsgropen när barnbarnet körde...;)
 
Själv har jag sett på sport hela dagen...tja,så där blev det...men det är ju lätt att säga från fåtöljen....;)
 
Måste visa en bild på Sveriges minsta rondell (tror jag)....visserligen har Enköping en pytteliten oxå...
men tror att Åmåls är ännu mindre:
 
Jodå, detta  ÄR en rondell.....fast korsningen såg exakt likadan ut innan....de har bara målat en ring mitt i korsningen....;)!
 
Lördagsmyset har börjat bra:
 
 
Och vintern fortsätter:
 
 
Vill ha vååår....!
 
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Henke

Du menar "tungan i rätt mun"?

Svar: Äääh...ja....tror att den var där den skulle....;)
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-02-09 @ 23:20:48
Postat av: Anton

Jag är kung på att köra bil;)

Svar: Visst är du det....såg jag ju på filmen....;)
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-02-09 @ 23:29:27
Postat av: Hilkka


.. rondell.. =D

2013-02-12 @ 20:55:38
Postat av: Åsa

Vilken superfin bil!! VAR har ni fått tag på den?? En sån skulle finnas i varje hushåll ;)
Och det är pinsamt att Åmåls kommun kallar det rondell... Jag missade den och åkte rakt igenom :p

2013-02-20 @ 13:42:28
Postat av: Anonym

Åsa:Ja,vilken härlig isbil va...haha!!

2013-02-24 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0