Långhalsar....

= vuxna människor!
Glömde berätta om vad barnbarnet E sade när jag beskrev örnen som vi såg.
Han hävdade bestämt att det måste ha varit en "monsterörn" med låååång hals...sen
smekte han min hals upp och ner....."precis som du har farmor"!!
Förklaringen kom när mamma M lite senare skrev att E undrat om han kommer att bli
stor och få lång hals som vi vuxna har....;)
 
I dag snöar det igen *suck*:
 
 
Nu är jag så himla trött på vintern....är inte säker på att jag överlever den, förr i tiden var det
många gamla som inte gjorde det och det händer fortfarande ;). Har mer eller mindre varit
dålig sen innan jul, piggare nån dag och sen kommer det ngt nytt elände!
 

Här ser ni en del av vad jag proppar i mig/använder varje dag....finns några till...
 
Fanns inte mkt att skriva om i dag inte....kram
 

Kommentarer
Postat av: M

He he ja många roliga kommentarer kommer det från di små... Krya på dig...

Svar: Synd bara att jag inte kunnat träffa dem så mkt som jag velat på sistone.....ja, jag jobbar på att pigga på mig....;)
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-02-07 @ 18:45:18
Postat av: Hilkka

Dom är bara för härliga, dom små =)
Hoppas du mår snart bättre!!!!

2013-02-08 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0