Folkräjs....:)

Eftersom jag inte hade nån blogg att lägga ut bilder i...och eftersom vi numera filmar
alla räjsen, så har jag inte tagit många kort på tävlingarna. Ska bättra mig.....
 
Här en bild från Höljes i början av aug:
 
 
Vi gör oss hemmastadda och fixar till allting!
Det gick jättebra för Ante, han gick vidare till 2:a dagens tävlingar....trots en bil som inte
kunde mäta sig med de allra bästas! Andra dagen var det bara två heat och eftersom han fick svartflagg i ena heatet så var det ju kört....men en jättefin insats hans första säsong!!
 
2-dagar i Karlstad förra helgen gick oxå bra...trots TVÅ pajade kylare och andra problem med
bilen, en svartflagg och att han blev vänd.....så blev han tvåa i C-finalen!
 
 
En i vårt "team" gick det illa för:
 
 
Så här kom Andreas o Malins bil in i depån efter att Andreas rullat!
Som tur var blev han inte skadad alls, men bilen kräver en del omvårdnad
innan den är redo för nästa räjs....;)
 
Tills sist en bild som jag lånat från Malin....tävlingen i Eda, där det gick så bra för alla
i vårt unga, glada team:
 
 
Kramar
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0