Några dagar hos bästa dottern+ barnbarnen!

Hallåååå igen!

Har ju tillbringat några dagar hos bästa dottern I medan svärsonen A varit på kurs
.....ååååh, vad mysigt vi haft det!! Dottern I har pysslat om mig hela tiden, i utbyte har
jag passat lille Herman när hon skjutat/hämtat flickorna på förskola/skola. Har oxå sovit med de två småflickorna Saga o Liv....för att kunna trösta dem om de vaknat på natten....jooo, det hände ju
....S satte sig upp och skrek " Glööööp" mitt i natten och Livan grät o gnällde flera ggr....men ändå
funderar jag på om hon (Isa) tyckte jag gjorde nån nytta??!!
Var ju inte riktigt återställd efter flunsan och svärmors flytt.....man tror att man orkar mera än
vad man faktiskt gör.....men full fart, man lever tills man dör....;))
Som ni vet vägrar jag ta det försiktigt, jag lever hellre fullt ut den tid jag får, än att ta det lugnt
och kanske få några år extra....ähhhh shit....här ska levas mens man leve.r...tjohoooo....!!

Lite kort från besöket hos dottern:



Lille h tvättade händerna ca 10-20 ggr /dag.....:))



ett vårteckan är väl att studsmattan är framplockad??
Suddig bild pga skyddsnätet runt mattan...ett måste juh....




Småflickorna Saga o Liv ritar o pysslar med prasenterna från mormor1



Lille Herman gör "geggamoja" medan vi njöt av solen(en dag, sen var det skitväder),
tur vi slapp smaka på röran....;))



Många ggr/dag var man tvungen att kolla ut på "bajspåsarna", som slängdes
ut genom fönstret, för vidae befodran ner till soptunnan....usch, bläää o fyyy skulle
man säga oxå....haha.....sötnosen....;))

Nu har jag barnbarnet Freja med mig hem o kusinen Anton(som bara MÅSTE vara
här oxå)....bilder kommer lite senare...

hmmm, glömde säga att dottern bekostade en klippning för mig....är skitnöjd....
måste bara lära mig fixa till frisyren oxå...
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj, vad mkt stavfel...men ni förstår säkert vad jag menar iaf....:))

2012-03-30 @ 23:40:04
Postat av: Lisa

Vi vill ju se en bild på nya frillan!!!

2012-04-02 @ 10:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0