GOD JUL!

Ja, nu är det snart jul och här händer det både roliga o mindre roliga saker...men så är ju Livet!
Snö har vi fått o julstämningen börjar så sakta infinna sig...:)
 
Så här fint kan det vara  vid denna tid:
 
 
Det har snöat mest hela dagen, men just innan solen skulle gå ner kikade den fram vid skogsranden!
 
Och här en bild på min bäste vän just nu....Rulle ;)
 
 
Eftersom jag inte vill ut när det är för kallt eller för halt, så funkar han så bra....vi har båda gått ner några
kilon o byxorna sitter lite löst i midjan! Hmmm, syftningsfel där tror jag, det är jag o Anders som gått ner
i vikt....:)
 
Och till sist:
 
 
Med denna bild av mitt o Antes Tomteland (i år fick jag för första ggn sätta upp det själv, A är för stor nu),
så önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!
Hmmm, ser nu att en av bockarna tydligen smakat på glöggen....;)
Kramar
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

God Jul

Julkramar Ulla med gubbe

2012-12-22 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0