Husbilscamping 2

Jaha ja, nu kommer nästa uppdatering...ni ska se att jag snart är ikapp nu...;))
 
Denna gång blir det lite bilder från vår camping med barnbarnen i Enköping. Vi ställde
oss på en camping strax utanför Enköping och bytte barnbarn varje dag. Vi hade oxå med oss
barnbarnet Ante...han fick stanna hos dottern Isabell tills det blev hans tur...:)
 
Först ut var lilla Livan 5 år:
 
 
Just på hennes dag, så uppträdde clownen Duff på campingen...han trollade o skojade med barnen
...till sist gjorde han ballongdjur till barnen...L valde en blå hund...:)
 
 
Filmer uppe på sovloftet hörde till höjdpunkterna....när jag försökte ta ner en filt där uppifrån, så
beklagade jag mig över att jag inte nådde (ont i ryggen )...Livan sade snabbt: "Varför inte
fråga "Apan"?" och så klättrade hon snabbt upp o hämtade filten...;)!!
 
Nästa dag åkte vi tillbaka till Isabell och åt lunch, därefter bytte vi tjej och tog med oss Saga (7 år)
istället och sen tillbaka till campingen.
Saga är ju Pysseldrottningen:
 
 
Eftersom det var väldigt varmt den dagen, så blev det bad:
 
 
Morfar skojade med Saga hela tiden o när filmen Lejonkungen 3 gick, så härmade han Pumba
(vårtsvinet) o sjöng hela tiden "när jag var ett vårtsvinsbarn" med basröst....S blev väl trött på det
o till sist sjöng hon tillbaka (med basröst)..."Kan du hålla käften?!"....;))
 
Och till sist blev det Freja (12 år) o Ante (14 år) tur....
 
 
Det blev varmare för var dag o det badades flera ggr....:)
 
Minigolfen var poppis oxå:
 
 
1:an och 2:an fick välja varsin glass...:)
 
På kvällen berättade vi spökhistorier o annat läskigt...huuu...
 
Varje dag åt vi lunch hos dottern I och fick en chans att umgås med minsta killen H, som
får vänta ngt år på att få följa med i husbilen...
 
Kan inte låta bli att fundera på vad våra grannar på campingen tänkte?!
Flickorna växte ju väldigt snabbt...från 5 -7-12 år på ngn dag bara...och sen tillkom en
tonårskille dessutom...haha...;))
 
jisses, nu är jag ju snart ikapp...på återse'ende...kramar

Kommentarer
Postat av: Ulla

Fina bilder,,,kul att se barnbarnen,,,,,

2012-08-26 @ 15:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0