Nääää.....

.....nu regnar det IGEN *suck*!

Trots det hemska vädret har jag bestämt mig för, att ta en promenad
varje dag....även om den bara blir en halv km lång....det blir ju iaf mera
än om jag suttit i soffan...:)
Vikten har sakta krupit uppåt under vintern, och jag ska på kontroll till
Hjärtmottagninen nästa månad....då kommer mina synder att bli avslöjade!
Undrar om man kan gå ner 10 kg på en månad...haha...;))
Kameran får följa med varje dag:



Trodde inte att myrorna var ute i detta gräsliga väder...men det
var de....de kilade runt med barr och annat....skulle väl bättra på
sitt hem förstås!



Brukar ju lägga in bilder av "min" lilla skogsbäck i olika årstider.
Så här ser den ut just nu.



Nu är det inte mkt kvar av det gamla huset nedanför vårt hus
......det ramlar nog ihop när som helst.



Jag har klagat över att det inte växer några vitsippor nära oss...men
dessa växte visst bakom vårt garage....:)! Det syns lite dåligt bland
fjolårslöven, men det är både vitsippor o scilla (tror jag).



Stora knoppar på kastanjerna....



Gamla svampar på en stubbe....såg ut som blommor....:)

Skulle nästan kunnat skriva "Naturrutan" som rubrik till detta inlägget,
hoppas jag har lite roligare bilder att lägga in nästa gång.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0