Kvällspromenad!

Det var längesen jag tog med kameran på promenaden. Jag går ju nästan
varje dag, men det en del annat som ska ner i fickorna...och man har inte
så många fickor nu på sommaren....:)



Det är inte så mkt kvar av denna lilla dammen, den växer igen mera
för varje år.....



Ser ni de små gula "plupparna"? Det är kantareller....de får stå någon vecka,
inte mycket att steka ....:)



Som ni vet är jag fascinerad av gamla hus och byggnader....jag försöker
föreställa mig hur det såg ut förr i tiden och kan nästan se människorna
framför mig....små krumma gubbar och gummor med "ett ben i var kjolkant"
som gubben brukar säga....;))





Trädgårdsblommor i all ära....men allra finast är nog iaf en dikesren
med prästkragar, rödklöver, blåklockor och allt vad de heter....:)!

Till sist bara måste jag visa er en bild på två likadana...en stor och en
liten. De kollade på fotboll och det såg så himla roligt ut:



Det var allt för idag...sköt om er och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0