Brrrr....:(

Näää...vart tog et milda och soliga vädret vägen?
Så här såg det ut för några dagar sen:



Vildkatterna njuter av solvärmen vid poolen...:)

Det var en kort njutning, för nu är det sååå kallt igen. Jag försöker iaf ta
en promenad varje dag, även om den inte alltid blir så lång. En dag gick
jag t.o.m. en sväng inne i skogen:





Jättefint, och pga att det är skare så kunde man gå där utan större problem.
Solen sken men det var ca -10...brrr!




Det syns inte på bilden, men det glittrade som diamanter i snökristallerna
på fjolårets vissna växter!



 Ännu en vintervy....:)

Och så veckans viktrapport då:
Inte går det snabbt med viktnedgången inte, - 0,4 denna veckan =1,7 kg totalt.
Det blir ju ett halvt kilo i veckan det och det är fullt tillräckligt!
Viktigare är, att jag minskat totalt 4 cm runt magen...jippeeee...
Det går bra med min diet även om jag saknar mackorna, lättare att vara utan
tex pasta och potatis. Ibland unnar jag mig en tunn brödskiva med massor av
smör på...mums!

Ha en skön helg och sköt om er...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0