Äventyrsbad mm...!

När de små tjejerna åkt hem hade vi de två största barnbarnen kvar
....Anton och Freja. Första kvällen tog vi det ganska lugnt.
Ungarna spelade minigolf och sen blev det film i husbilen:




Dagen efter besökte vi Äventyrsbadet, där även vi vuxna kunde bada
denna gång....:)
Tyvärr gjorde Freja illa sig på några stenar som hon klättrade på, så
vi fick gå hem lite tidigare än vi planerat. Vi hann iaf vara där i fyra timmar.
Personalen på badet plåstrade om henne men att bada mera gick ju inte...:(
På kvällen kom det värsta ovädret under denna sommaren....det regnade och
åskade nåt alldeles gräsligt! Ungarna passade iaf på att ta en minigolfrunda
medan det bara duggregnade. Sen blev det film igen, chips o godis.

Sista dagen var vädret lite bättre, så vi tog en minigolftävling alla fyra...jag hade
lovat barnbarnen storstryk men alla inser väl hur det blev med det....;)



I:an och 2:an fick glass...3:an och 4:an blev utan...;)

På hemvägen gjorde vi lite geocaching oxå....F tyckte det var kul att pröva
på:



Den här cachen fanns vid Litslena kyrka och hittades av A och F tillsammans.
Sen hittade F sin allra första själv, men det fick jag ingen bild på.
En riktigt klurig en hittades av A på en rastplats:



Inne i en stock hade man karvat ut ett hål och där låg skatten...:)

Kvällen när Annelundsfesten gick av stapeln hade vi lille Elias och Anton
här över natten....E ville absolut sova i husbilen...så det blev så:



Så här mysigt var det uppe på sovloftet!

En liten hälsorapport ska ni få oxå....vet att det finns några som undrar hur
jag mår. Hjärtat märker jag inte så mkt av. Lite tröttare än normalt fortfarande
och blir lite andfådd ibland, men det är ju bara vad man kan vänta.
Det stora problemet är magen....har ont nästan hela tiden...:(



En del av mina mediciner är ju väldigt tuffa mot magen och även normalt har
jag känslig mage, så det är besvärligt!
Efter ett år ska jag få sluta med de två som ställer till mest problem....men det
är långt till april *suck*.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ulla

Lämnar ett litet tassavtryck och säger ha det så bra,,,kram

2011-08-21 @ 18:54:07
URL: http://metrobloggen.se/ullas
Postat av: Anonym

Ha det så bra själv Ulla...kramar Ia

2011-08-21 @ 19:53:31
Postat av: Hilkka

Har du inte fått medicin som skyddar magen?? Min mamma äter alltid först en tablett vars mening är skydda magen och efter ett tag tar hon resten av sina mediciner..

Jag äter en medicin man kan få ordentligt ont i magen, men fick tips av en läkare att jag ska ta medicinen precis mitt i maten, och på så sätt har jag kunnat äta den.

Tycker du ska prata med din läkare om hn har några ideer hur du ska göra.

kram Hilkka

2011-08-30 @ 20:01:34
Postat av: Anonym

Ja du Hilkka, vi pratade ju om det hos M och A sist vi träffades...har prövat ALLT....men börjar tro att jag behandlat fel del av magen! Det kan vara så att det är tarmarna som spökar istället, man får tydligen ofta ont i övre delen av magen då oxå. Så nu prövar jag andra mediciner och det verkar som om de hjälper bättre.....men vågar inte ropa hej än...kram S

2011-09-01 @ 09:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0