Uppdatering före Påsk!

Jo, jag vet att jag lovade en uppdatering igår, men det blev inte så.
Måste iaf skriva lite nu, för sen blir det ingen uppdatering förrän efter påsken!


Visst är det vår nu....ser ni myrorna?
Det bara kryllade av dem, de kröp över varann i sin iver att...ja VAD..inte
vet jag, de kanske bara kryllade för att det var vår??



Jag tycker att kort på "fula2"saker kan vara lika fina som vackra bilder....
tex dessa gamla stockar, med vita svampar växande på sig.....




Det gamla huset bredvid oss börjar bli väääldigt trasigt nu....här ser man himlen
och lite buskar genom fönstret!




Det har varit grillpremiär oxå...så här i början av säsongen smakar allt
jättegott


Ovan kvällens solnedgång och sen de första vitsippor jag sett...de
måste ha kommit väldigt fort eller?



Det lyser så fint blått i alla diken just nu...hmmmm?!



Som en del av er redan vet, så älskar jag stenar av alla sorter och
tar gärna kort av dem....:))


Ett vårtecken så gott som något...traktorer med fiskmåsar efter sig...syns
kanske lite dåligt men iaf....


Ja och här lyckades jag komma riktigt nära en lite slö fjäril...
Påfågelsöga eller????



Så har det varit kalas för finaste Jonte, som fyllde hela 8 år!
Sååå söt tycker jag....:)


Just nu har jag rätt besvärligt med min allergi, men det är bara att
härda ut och hoppas på bättre tider...tror att detta är en av bovarna i dramat!
Videkissarna!


Måste nog visa denna bild av Jonte oxå...han ser så härligt galen ut
Som avslutning en bild av barnbarnet Ante och hans bästa kompis Adde,
när de tittade på tv ikväll...tokungar!

jaaa, det var väl allt för idag....uppdatering kommer efter Påskhelgen
.....förhoppningsvis med många kort och annat kul!
Ha en underbar helg alla och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0