Svamp, vinst och höstfärger!


Hej svejs!
Först av allt lägger jag in en bild av ringen jag fick på vår 40-åriga bröllopsdag.



Tyvärr rätt dålig bild, eftersom närbildsfunktionen på vår kamera är kass.
Inuti ringen är våra namn+ evighetssymbolen ingraverade.

Ja, nu är hösten definitivt här, men jag kan fortsätta med mina skogspromenader
länge än....och visst finns det fortfarande svamp:



Man får kolla noga, ibland syns de knappt under gräs och annat.
Nu har ju jag fördelen, att jag har mina "svampodlingar" där de oftast
finns...en del ställen är ca 30 år gamla...sen tiden då Isabell nosade som
ett tryffelsvin i skogarna...:))

Även om gräs och ormbunkar vissnat ner, så finns det färger i skogen:


Ja, jag är nog liiite morbid ja....:))
Men detta är väl fint:




I dag var det riktigt roligt att hämta posten...:)



I postlådan låg detta fina kuvert!
Jag hade vunnit i en tävling på en blogg....jag som aldrig vinner nåt annars.
Inuti fanns detta:



Och till sist:



Det var en tuff diskhanduk, passar bra i vårt kök!

Nu hoppas jag ni alla får en mysig fredagkväll....det ska vi ha...kram


Kommentarer
Postat av: Hilkka

Jag saknar gillar-knappen här =)

Kul att du fortfarande vill skriva och visa bilder.

Tack =)

kram Hilkka

2010-09-29 @ 21:32:01
Postat av: Henke

Nu är det dags att uppdatera bloggen... kollar nästan varje dag. Älskar dig... puss

2010-10-01 @ 18:53:39
Postat av: Anonym

Wow...har inte kollat ev kommentarer...är så van att ingen skriver nåt...:)

Hilkka: Klart jag fortsätter skriva...kan inte låta bli...kram:))

henke: Gullet mitt, älskar dig sååå mkt...det vet du..puss tillbaka...:)

2010-10-03 @ 00:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0