Ditt och datt...

Hej på er igen, nu var det ett tag sen jag skrev.
Livet rullar på och jag skjuter alltid upp bloggandet...och sen är det
plötsligt flera veckor sen jag uppdaterade.
Jag har ju gjort massor med saker, men kommer inte ihåg hälften
ens....:))

Det har iaf varit folkracehelg igen....under sommarens värsta skyfall
....det både spöregnade och haglade. Vi hade husvagnen med oss, men
man ville ju se loppen oxå, så det blev till att stå ute och huttra!
Bortsett från vädret så var det en väldigt lyckad helg.



Jo minsann, gubben gick till B-final och där bev han fyra...han fick alltså
en pokal, som numera pryder hyllan i vardagsrummet....:))

Eftersom det är september så är det svamptider, det finns ganska gott om
kantareller fast det såg dystert ut i början på säsongen:

Att hösten har kommit behöver man inte tvivla på. Även om dagarna kan
vara väldigt varma och sköna, så kryper höstdimmorna fram på kvällarna:



Har varit ute och shoppat lite under veckan:



Denna lilla söta träängel i "skabby" (gubbens uttryck) hittade jag på loppis
för en tia....lägg särskilt märke till de fina bordsunderläggen som vi var
tvungna att köpa, eftersom den rutiga vaxduken gjorde oss yra i skallen...:))

Och äntligen har jag köpt en ny handväska...har letat jättelänge, men alltid har
det varit ngt fel på dem....för kort rem, för små, för dyra osv.
Med åren har det krävts större och större väskor, man ska ha med sig mer och
mer grejor...mediciner, smink, servetter, hårsnoddar, nagelfil, sax, salt o peppar-
förpackningar (snodda på McDonalds), mobil, papper o penna, våtservetter
och plånbok....:))
Den här är perfekt:



Massor av små fack och tillräckligt stor!

Ja, det var väl allt för idag...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0