En eftermiddag med Josef och Elias....:)

Eftersom mamma M hade mkt jobb att klara av, så skulle Josef och Elias
tillbringa eftermiddagen hos mig....vilket jag såg fram emot och hade
planerat roliga saker. Nu blev det ju inte riktigt som jag hade tänkt, men
det blev inte sämre för det....:)



Jag tror de var glada att få komma till mig....:)
Vi var ute till att börja med, vädret var jättefint och det fanns massor
att utforska:



Hmmm, det är ett hål i dörren här....vad kan det finnas där inne tro?

Jag hade gjort i ordning fika för en liten picknic i skogen....nu kom vi inte
så långt som dit, för grabbarna ville fika i husvagnen....:))



Det gick ju bra det oxå!



Till sist blev vi trötta och gick in för att se på tv och mysa lite i soffan,
medan vi knaprade på godis.



En slagen hjälte....:)

En jättemysig dag alltså!
kram


Kommentarer
Postat av: Isa

Jag hoppas få se lika fina bilder på vad mina små godbitar haft för sig hos er! Pussa på dem ordentligt! Ses imorgon!

2010-10-29 @ 09:28:47
Postat av: Anonym

Isa: jodå, bilder på dina små prinsessor kommer....:))

2010-10-29 @ 21:08:45
Postat av: Maria

Du både skriver och tar bra bilder.

2010-10-31 @ 20:40:16
Postat av: Andreas

Fina bilder på fina pojkar... :-D

2010-11-01 @ 21:15:33
Postat av: Anonym

Tack för allt beröm....:))

kram

2010-11-05 @ 12:13:17
Postat av: Hilkka

Roligt att få se bilder på pojkarna och få läsa om dom =)

2010-11-07 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0