Dag 4: Det här åt jag idag!

Ha, idag blir det lätt att skriva...:)
Behöver bara visa bilder på vad jag ätit!



Här är min frukost idag....intog inte förrän vid 10-tiden!



Eftersom det var världens busväder och jag har känt mig frusen hela
dagen, så blev det min speciella höst/vintersoppa....den gör jag aldrig
på sommaren....mums!



Som kvällsmat blev det glögg och pepparkakor med olika ostar på
......detta är en av vinterns mest positiva saker....:))

Tja, det var allt för idag...hoppas ni inte är insnöade?
Det är vi, men så länge man inte får strömavbrott går det bra....:)
Kram


Kommentarer
Postat av: Isa

Det där sista såg gott ut det....Vi är inte helt insnöade, däremot är det svinkallt!

2010-11-29 @ 15:50:47
Postat av: Anonym

Svinkallt här mä....:(

Kram

2010-11-29 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0