Vår eller???

Jaha, nu har väl våren kommit iaf....eller??
Man kan ju undra vissa dagar, fryskalla nätter, isande blåst och
snö/regn.....:(
Man får väl vara optimist och göra som Mats Olin , som sjöng "Jag tror, jag tror på
sommaren"!!

Här rullar livet på som vanligt, inga större sensationer...vi väntar ju på lille Mini som
ska komma till oss om ca 5 veckor...ska bli sååå spännande!

Barnbarnet Ante är just nu i Skåne på stor släktträff på mamma Lindas sida.
Han har knappt tid att skicka sms ens, för han har så roligt....:)

Måste visa ett härligt kort på lille Josef...passade honom förra veckan medan
lillebror Elias skolades in på dagis:



Det ser ut som om han sitter på pottan, men det gör han inte....:)
Visst är han ljuvlig????
Farmors lilla "pussgurka"....sååå kärleksfull och go´.....!

Har inte så mkt att berätta just nu, men åtrkommer snart.
Kram


Kommentarer
Postat av: Lill

Go kväll i stugan. Trodde nästan att Du hade lagt ner Din blogg, men det var gott att se att så inte var fallet. Hoppas nu att allt är bra med Dig, även om vi knappt har fått någon vår än. Det är så trist väder här på öa, så nu vill jag som Du ha värme.

Kram vännen och var rädd om Dig

P.S Visst är han go farmors pussgurka D.S

2010-05-08 @ 23:15:12
Postat av: Anonym

Lill: Näää, jag har allt tänkt fortsätta med bloggen, men det kommer så mkt emellan jämt....:)

Hoppas du har det skapligt(trots kylan), nu väntar vi på värmen och solen....:))

Kram Ia

2010-05-08 @ 23:38:22
Postat av: anonym

Lille Josef sitter vel visst på potan!

Eller?

Gissa vem jag är...:)

2010-05-09 @ 10:03:00
Postat av: Anonym

Hmmmmm....kan det vara Freja tro....:))))

Kram

2010-05-09 @ 10:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0