Sommar eller...?

Ärligt talat känns det inte som sommar direkt...eller ens vår....det är sååå
kallt på nätterna och det blåser eller regnar på dagarna *suck*
Men eftersom det aldrig inträffat hittills att sommaren inte kommer, så antar jag
att den kommer så småningom....:))

Här rullar livet på, ibland snabbt och ibland sakta...men inte mkt som kan vara
av intresse för er som ev läser här....jag menar, vad kul är det att läsa om
att jag är ute och handlar eller mina promenader??

Jag gör så att jag visar några kort:



Den här söta lilla stugan såg vi på en av våra bilturer.....jag vet inte varför jag
är så förtjust i gamla stugor, gärna grå och fallfärdiga....
Direkt ser jag framför mig en liten gumma i huckle och förkläde, små pojkar
med kortbyxor och keps, småtöser i flätor och kanske en mjölkspann på
trappan....har kanske levt ett tidigare liv just så?!



Vi har haft ett par grillkvällar oxå, då vi suttit ute till sent på kvällen och
sett på solnedgången bakom grannens ladugård.



En hel lördag tillbringade vi på barnbarnet Antes klassfotboll, efter att ha
regnat hela fredagen så kom lördagen med sol och värme....vilken tur..:))
Här värmer Antes klass upp...A är den blondaste killen...

Ja, sen har vi ju varit på födelsedagskalas oxå...Josef och Elias har fyllt
4 resp 3 år, med bara några dagars mellanrum. Än så länge går det bra att
ha gemensamt kalas:



Elias älskar ju dinosaurier....:)



Om man har fått både en jättefin båt och en radiostyrd bil....och man vill leka
med båda, vad gör man då? Jo så här förstås....:))



Och här tre fina killar....Josef, Elias o morfar B...:))
Det var inte så lätt att blåsa ut ljusen.

Annars väntar vi mest på vårt nya lilla barnbarn....ca tre veckor kvar nu!

Sköt om er och ha det bra...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0