Dåligt samvete....

....har jag nu, för att jag inte skrivit på så länge!
Det har varit full rulle hela tiden och det har inte blivit av att uppdatera.
Orkar inte berätta om ALLt vi gjort under helgerna, jag nöjer mig med att
visa lite kort från tex julafton:



Lias lyste som en sol då han fick paket....han var inte alls rädd för Tomten.



Josef var väldigt koncentrerad när han öpnnade sina paket...:)



Dessa tre grabbar ser väl oxå rätt nöjda ut?

Barnbarnet Freja tillbringade två veckor här under jullovet, vilket innebar att
vi oftast hade även Ante här.....annars skulle det nog bli lite tråkigt i längden,
med bara mormor och morfar:



Tyvärr var det så kallt för det mesta, att de inte kunde vara ute nån längre
stund, men här fikas det i de egenhändigt byggda snögrottorna....varm Oboy
och kanelbullar....:)

Några dagar tillbringade F hemma hos Ante oxå:

Här var det filmkväll, fr vänster...Robin, Jonte, Ante och Freja!

I dag tog jag den första promenaden på flera veckor, det var "bara" -9 men det
blåste väldigt kallt. Ett par km blev det iaf.



Hoppas det inte dröjer lika länge innan jag orkar uppdatra igen...:)
Kramar


Kommentarer
Postat av: Ulla

Fina bilder på fina barn. Må så gott, Kram

2010-01-11 @ 15:11:05
URL: http://metrobloggen.se/ullas
Postat av: Henke

Inga bilder på mig ;-)

2010-01-12 @ 13:31:35
Postat av: Hilkka

Roligt att du la in bilder.. Tycker om att se på bilder.. Ha inte dåligt samvete.. du skriver när du känner för det.. vi får nöja med det =)

2010-01-13 @ 23:15:42
Postat av: Kerstin

Fina bilder på glada barn.

Sista bilden var fin den med, men på annat sätt



2010-01-17 @ 15:40:37
URL: http://farna.bloggplatsen.se
Postat av: Elle

hej min vän! Länge sedan jag tittade in hos Dej ... Härliga foton Du har tagit på barnen ... man riktigt känner deras glädje på korten... Ha det gott , Kram, Elle

2010-01-19 @ 16:57:21
URL: http://metrobloggen.se/vardagslívetmitt
Postat av: Lill

Så fint Ni fått det efter allt slit med renoveringen.

Så gott att se all vit snö, äntligen lite vinter till barnen och deras lov.

Ha det bäst / Kram Lill

2010-01-20 @ 23:28:53
Postat av: Bitte

Kul att få se alla bilder på dina små.Vad härligt dom ser ut att ha i snön.



BitteKram

2010-01-22 @ 11:22:28
URL: http://bitteprat.blogspot.com
Postat av: Marina

Inte ska du ha dåligt samvete för att du inte har skrivit !!

Du skriver ju på din blogg när du hinner och orkar och vill!

Såg ut som barnen var nöjda :-)

God fortsättning på det nya året!!kram

2010-01-22 @ 11:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0