"Ja, se det snöar....ja, se det snöar"...

.....men det är INTE "roligt hurra"!!
Nu ska det bli våååår, varma vindar, strålande sol och töööö...:)

Har inte så mkt att berätta, allt flyter på som vanligt....inte så dumt
det heller.
Träffar barn och barnbarn, går mina promenader (inte tillräckligt ofta)
och tar ngn shopping/loppistur då och då.

Här kommer några bilder från senaste träffen med våra älsklings-
grabbar:



Trots den stora åldersskillnaden, är Anton o Josef bästa kompisar!
J som är väldigt kärleksfull, vill ofta upp i A:s famn och kela lite....:)
A blir lite generad men ställer upp!



Lille Lias har en otrolig mimik...vi kan sitta och titta på honom hur
länge som helst....:)
Han och jag brukar kolla efter drakar i fönstren, kanske han såg en
här??



Och staaark är jag!!



Här är familjens tredje grabb....söte lille (store) Laban!


När vädret är skapligt har jag försökt ta små promenader.
Kameran får förstås följa med:



"Vår" gamla lada har slutligen gett upp andan och förvandlats till
pinnved....inte konstig med tyngden av alla snö på taket....men lite
sorgligt oxå....



Här går jag ibland, det är jättefint...men inte lika kul att köra bil här
.....det gäller att hålla tungan rätt i munnen så man inte hamnar i ett
spår som bär rätt ut i naturen....



Utsikt över åkrarna här i Sterserud.....

Nästa helg åker vi och grattar lilla Livan i Enköping...då kommer
bilder på de tre Gullsystrarna.
Kanske även på bebismagen, där lilla Mini bor....:)

Ha det bra alla till dess.....kram


Kommentarer
Postat av: Lisa Clettborn

Kul med en uppdatering! Äntligen.. ;-) Det är så kul att se bilder från er, det är ju sååå fint ute på landet! Jag saknar det där faktiskt! Men alla fördelar med stan överväger nog! :-)



Hoppas ni får en mysig helg mitt i all snö!

2010-02-19 @ 16:43:55
Postat av: Kerstin

Ja jag kollar inte så ofta andras bloggar heller, men det händer att jag kommer förbi. Som nu! Jag antar att ni nu fått ännu mera snö? Ska detta aldrig ta slut? Man är minst sagt trött på det vita nu. Hoppas ladan var tom? Kanske det blir en stor Majbrasa hos er i år då?

Fina bilder, fina barn och Lias var ju bara för söt. Vilken min! Ha, ha, man kan bara le åt gossen. Han gjorde min dag -:)

2010-02-20 @ 14:18:18
URL: http://farna.bloggplatsen.se
Postat av: Hilkka

Härliga bilder om pojkarna... roligt att du orkar lägga in bilder och skriva ibland... jag har helt tappat lusten.

Kram

2010-02-20 @ 18:03:40
Postat av: Lill

Fina bilder som vanligt :-)

Är oxå så trött på snön, fick gå ut på gatan och skotta fram bilen i dag, detta efter 5 dagar, hu.

Till tröst är ju ändå ljuset, den klara luften och att det snart är Mars ;-)

Kram vännen

2010-02-21 @ 23:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0