Hej svejs igen....:)

När jag skrev inlägget för ca två månader sen, visste jag inte om jag alls skulle
fortsätta med bloggen...men nu har jag känt ett "sug" efter att skriva lite igen!
Kanske jag inte ens har några läsare längre, men iofs så funkar ju bloggen som en
dagbok oxå...fast man kan ju inte skriva ALLT härinne....kanske skulle skaffa en
blogg till, där jag är helt anonym och skriver precis vad jag tänker och känner..haha..

Nu kan jag inte skriva om allt som hänt under sommaren....både händelser och kort
får komma eftersom....vill till att börja med visa en bild av den stooora händelsen:



Vårt nyaste lilla barnbarn Herman...ca 7 veckor gammal ...en
sån liten sötnos och svårt bortskämt av sina tre storasyrror....:))

Konstigt att det är lika märkvärdigt och roligt med varje nytt barnbarn!

Vi har gjort en del resor med husvagnen, både med och utan barnbarn,
ska berätta lite så småningom...en skön och varm semester hade vi....:)

Denna helg har jag varit "gräsänka"....gubben har varit med sonen H till
Höljes på folkracetävling...gick visst bra för sonen....:)
Skönt att få rå sig själv några dagar men nu längtar jag allt efter gubben!

På återseende ...kram


Kommentarer
Postat av: Rita

Härligt med de där små liven

kul att du ska blogga igen

2010-08-09 @ 07:20:53
Postat av: Anonym

Tack Rita....ja, det är härligt med barnbarnen...:)

2010-08-09 @ 10:44:49
Postat av: Lisa

2010-08-09 @ 11:13:48
Postat av: Lisa

Kul att du fortsätter blogga! Så jag har koll på er!! :) va söt han är!!

2010-08-09 @ 11:14:37
Postat av: Anonym

Lisa: Ja, en blogg är bättre än Fb....:)

Och visst är Herman söt, rätt lik storasystrarna!

2010-08-09 @ 12:58:21
Postat av: Carina

Kul att du ä tbka:) Vilken sötnos han är, lille Herman:)

2010-08-09 @ 13:16:02
Postat av: Anonym

carina: Ja, jag fortsätter väl ett tag till...:)

2010-08-09 @ 13:51:35
Postat av: hanna

super cute :]

2010-08-30 @ 16:08:21
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0