Skördefest och loppisfynd!

Den här helgen har det varit Skördefest här på Värmlandsnäs.
Vi har kikat runt lite, men det mesta är likadant som förra året,
så vi besökte bara några enstaka "stationer".

En ensam solros lyste så fint:



Tillbaka till Skördefesten.
Svärdottern M:s lillebror B hade utställning av sina fina foton av
byggnader i Säffle.......



Jo förresten B...det var visst By kyrka iaf....:)



Anders påstår att det var just det han sade...men jag minns det nog
liiite annorlunda...:))

Och så fortsätter jag min inventering av stan's parkbänkar:

Till sist en titt på helgens loppisfynd!



En liten kylväska (ryggsäck) med hållare för flaska på utsidan, en
grårosa keramikvas, halloweenljusstake. sma askar och sex fina
glasskålar med roliga skedar!

Känner mig lite hängig idag, ont i halsen och huvudvärk...hoppas
verkligen det inte är "flunsan".
Kramar


Kommentarer
Postat av: Gunsan

vilka fina bilder du har, man kan stitta på dina foton och man behöver inte resa någon stan för det är bara titta in hos dig ;-) nej hoppas att det bara är vanlig förkylning nu du fått! Kramar i massor Gunsan

2009-09-07 @ 09:58:32
URL: http://gunsanmyself.blogspot.com/
Postat av: Hilkka

Hej! Va roligt att B fick ställa upp sina bilder där. Du hittar jämt roliga/fina saker på loppisar.. Önskade att jag kunde gå och handla på loppisar också, men har ej nån plats för saker, bor ju tyvärr så trångt =( ... Undrar var hittar du alla stans parkbänkar.. Jag har bara sett ett par av dom målade bänkarna.. Kanske har B för hög fart i bilen och så kanske finns det visst behov av glasögon på håll också ... Krya på dig! kram

2009-09-07 @ 20:16:28
Postat av: Hilkka

trycker på "automatisk korrigering" knappen... hoppas det funkar ;)

2009-09-07 @ 20:18:09
Postat av: Anonym

Gunsan, du borde allt ta en tur hit till Säffle..det finns mkt fint här...:)

Jag mår bättre nu tack och lov.

Kramar

2009-09-07 @ 22:39:03
Postat av: Anonym

Finns väl inget att korrigera i ditt inlägg Hilkka...eller funkade kanske knappen...:))

Den här parkbänken står på gånggvägen mot By kyrka

.....jag håller nog speciell utkik efter dem numera.

Kramar



2009-09-07 @ 22:42:02
Postat av: susana

Tycker ni har så fina parkbänkar, tänk vad det livar upp dom men lite snyggt motiv på dom

2009-09-21 @ 11:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0