Sjukt och friskt!

Fredag är veckans bästa dag tycker jag, men just idag är jag inte
i toppform tyvärr....magen strular, har hemsk värk i ryggen och till
råga på allt så håller jag på att få en del psoriasis-utslag.
Ni som såg mig när jag hade förra utbrottet, förstår nog vaför jag
inte vill ha det igen....:((

Det var det "sjuka", nu till det "friska", som är en underbar skogs-
promenad som Ante och jag tog....jag försöker hålla mig igång  och
det är det bästa jag vet!



Ante tog cykeln och här var det visst en buske i vägen...:))



Kisa lite med ögonen, så ser ni kanske varför jag mitt hjärta slår ett
dubbelslag när jag går här i skymningen...då ser det ut som ett djur....
en varg kanske...fast Ante tycker det liknar en kanin......

Några fler bilder:








Jag har inte sett gullvivor växa vilt här i närheten tidigare....jag blir riktigt
nostalgisk när jag ser dem....vi hade full trädgården i såna när jag var barn.

Vi är bjudna på bröllop i slutet av sommaren....jättekul!
Nu får man leta en fin klänning under sommaren, men troligen blir det
ändå full panik en vecka innan eftersom man inte hittat nån.....:))
Det är en systerson som ska gifta sig.

I kväll ska vi se på"Talang", även om vi inte gillar det programmet......en
annan systersons sambo ska vara med....de är en grupp på tre tjejer och de
är braaaa!!

Ha en fin fredagkväll alla...kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Gôtt med helg. Ska ni skicka något Mors Dag-paket till Lettland i år? Deadline är 15 maj, tror jag iaf. Vi ska inte skicka ett ihop? Vi har samlat en hel hygienartiklar redan. Fattas väl något ätbart, ska även försöka leta upp några leksaker samt kläder att skicka med. Det är bara att ni hör av er om ni är intresserade. Eller om ni vill packa ett eget, så kan vi säkert skicka det samtidigt med vårt. Tror frakten kostar 70 kr/paket. Ha en fin helg! /M & co

2009-05-08 @ 17:11:18
Postat av: Marie

Mitt namn kom visst inte med, det ska vara "Marie" :) Och samtidigt vill jag ta tillfället i akt att uppmärksamma ALLA som läser denna blogg på möjligheten att skicka paket till Lettlands fattiga mammor. Är man intresserad kan man läsa mer på pageid=97%2C306382&dad=portal&schema=PORTAL" rel="nofollow">http://www.hoppetsstjarna.se/portal/page?pageid=97,306382&dad=portal&schema=PORTAL

2009-05-08 @ 17:14:02
Postat av: Marie

Gaah.. så misslyckades jag med länken. jaja, följ www.hoppetsstjarna.se , så hittar ni rätt...

2009-05-08 @ 17:15:22
Postat av: Ia

Marie: Vi kan väl dela på ett i år....vi hörs om det under helgen....kram

2009-05-08 @ 19:09:01
Postat av: Elle ..

jag brukar inte heller titta på Talang , men gjorde det i går .. 11 -åeingen o 13-åringen blev mina favoriter .. igår iallafall... Ha det gott, kram!

2009-05-09 @ 09:10:18
URL: http://metrobloggen.se/vardagslivetmitt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0