GRATTIS lille Lias...:)

Ojoj....i dag har det varit lite stressigt minsann!
Först åkte vi till stan och handlade mat till folkracet imorgon.
Sen hem, lagade lunch, kortade av ett par byxor till shorts,
stekte ägg och gjorde köttfärslimpor!
Duschade och åkte ner till lille Lias (mitt smeknamn på Elias, morfar B
och josef kallar honom Kia....kärt barn har många namn)...han fyller
två år idag....GRATTIS älsklingen!!

Så här fint blommade deras äppelträd:



Grabbarna har alla leksaker gemensamt, så det är självklart att de öppnade
paketen tillsammans oxå....:))
Joo, vi hade paket till Josef med.



Sen kom morfar B med paket oxå, så grabbarna blev alldeles överväldigade!



Vi fick gott fika, kokosbullar och glass!
Josef och Elias lekte med presenterna, körde med bilar och byggde med
golvpussel.



Här är vår vackra svärdotter M ,gosiga Laban och morfar B:



När vi kom hem gjorde vi mackor och packade allt inför morgondagens folkrace.
Vi ska vara på banan redan vid åtta på morgonen...huuu!
Vi håller tummarna för Henke och min brorsson Jeppe .....

Lägger nog in mera bilder på småkillarna senare.
Hilkka, korten kommer snart...:))
Ha en skön fredag...kram!



Kommentarer
Postat av: Hilkka

Tack så hemskt mycket för korten. Jättefina bilder. Och roligt att du tog så många bilder också. Visst är dom så söta, pojkarna. Önskade att jag kunde hälsa på mycket oftare.... Ha så trevligt imorgon, hoppas det går bra i morgon på tävlingarna. Kram

2009-05-22 @ 23:19:15
Postat av: Kajsan Andersson

Vilka söta killar...dom små iallafall:)



Hoppas att allt är bra med dig, min vän..............kram Kajsan

2009-05-24 @ 19:17:47
URL: http://www.nogg.se/Kajsan
Postat av: Marina

Ni verkar ha haft en trevlig helg..

2009-05-25 @ 09:13:38
Postat av: Hilkka

... den stora killen är rätt så söt, han också =D =D =D

2009-05-25 @ 19:48:58
Postat av: Hilkka

Hej..

Tänkte bara berätta att jag har blivit inspirerad av din/ditt blogg (är det en- eller ett-släkt?)

Så jag startade en ny blogg, där jag kan ladda in foton också.. Fast jag har inga mysiga bilder om barn och barnbarn... men tur att man kan se bilder på dom på din o fam.Ekströms blogg..

=) Du är välkommen titta hos mig.. om du har lust. Kram

2009-05-25 @ 21:15:32
URL: http://stunden.blogg.se/
Postat av: gunsan

ja det är fullt ös hos er,, ha de bäst nu kram

2009-05-26 @ 18:56:45
URL: http://gunsanmyself.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0