Folkrace hela helgen!


Oj, vad trött jag är efter en helg på folkracebanan....ändå gjorde
jag inte ett dugg!
Det blev ju ganska långa dagar, med mycket frisk luft (blandad
med avgaser), trevligt sällskap (så där halva släkten) och finfint
väder....i år kom jag iaf ihåg att smörja in ansiktet med solskydds-
medel....:)

Det gick rätt bra för familjens båda deltagare!
Sonen H missade finalerna, men gjorde sitt bästa resultat någonsin.
Hans nya bil gick väldigt bra, men efter några lopp såg den ganska
bucklig ut.
Så här såg det ut:



Bror G:s grabb Jeppe gjorde sin allra första tävling, han är ju inte ens 15 år
än....men skötte sig riktigt bra....:)
Så här såg det ut när han körde:



Nu ska H tävla i Karlstad på lördag igen...innan dess tänker han trimma bilen
....tror jag.....då ska vi dit och kolla förstås.

I dag har jag passat smågrabbarna J och E en stund, medan mamma och
pappa var på dagis och träffade personalen....J ska nämligen börja där i
morgon....ett stort steg för en liten kille!

Annars har jag bara tagit det lugnt idag, solat och läst en bra bok.
Känner mig lite trött och hängig, som jag blir när pso:n bryter ut...det blir
bättre när det vänder och utslagen börjar försvinna igen.

Tänker hoppa i säng nu...kram!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hur känns det att sitta och se sitt barn åka runt så där? Själv skulle jag ha hjärtat i halsgropen hela tiden. Fast jag vet att de sitter skyddade bakom järnbågar om de voltar -:) Kul dock att ungdommarna hittat en hobby, de har väl fullt upp att skruva på dessa bilar.

Synd att pso inte lugnat sig, hoppas verkligen solen läker det lite, brukar den inte det? Kanske för dåligt med sol här i Sverige för att göra nytta?

Jag går ännu på kortison, fattar kanppt än att jag mår så pass bra av det. Visst känner jag av värken, men inte alls som förr, nu står jag ut med livet igen. Önskar att det fanns nåt sånt här mirakelmedel för er med pso oxå

2009-05-26 @ 09:51:50
URL: http://pellispricken.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hej Kerstin!

Jo, liiite orolig är jag allt när sonen kör...men jag har till uppgift att ta kort, så jag hinner inte tänka så mkt...:)

Pso:n blir bättre om jag solar, men det är så dåligt med sol ibland....och det tar rätt lång tid innan det hjälper.

Vad skönt att du mår så pass bra nu!

Kram Ia

2009-05-26 @ 11:40:18
Postat av: Bella

Jag har sett Folkrace en gång - Det är jättespännande.

Vad stolt du ska vara för dina kära - 15 -åringen har väl inga problem med att få körkortet sen, kan jag tänka. Bara han lär sig att inte köra lika fort förstås! L

Ha en skön vecka och jag hoppas du får sol så prickarna avtar.

Kram på dig / Bella

2009-05-26 @ 17:29:46
URL: http://blogg.passagen.se/bellanoire
Postat av: Anonym

Bella: Tack för hälsningen...tyvärr ska det väl bli ruskväder i ett par dagar nu, men sen kommer visst solen....då får jag passa på att sola.

kram Ia

2009-05-26 @ 17:36:36
Postat av: Hilkka

Hej! Ni har haft fullt upp hela helgen, ser jag.. -va trevligt!!

Jag skulle behöva lite hjälp.. på nåt konstigt sätt kunde jag infoga bilder igår till samma text, men hittar inte längre den knappen, så jag kunde inte idag... kan du guida mig lite grann??.. =( känner mej helsenil

2009-05-26 @ 19:20:59
Postat av: Hilkka

Tack för mejlet.. jag hade klickat på ändra redigerare och därför såg jag inte trädet som man kunde klicka om man ville bifoga bilder. Men man lär sig.. bara man kommer ihåg..

Tack att du tog tid att hjälpa mig!!!! =)

2009-05-26 @ 23:13:38
Postat av: Anonym

Hilkka: Så hade jag gjort på Antons blogg...och kunde inte begripa vart den blå bården tagit vägen...:)

Det dröjde länge innan jag kom på det...vilket datasnille man är!

Kram Ia

2009-05-27 @ 08:16:19
Postat av: Kajsan Andersson

Visst är det nervöst när ens nära o kära är ute på rallybanan, min son Svante är kartläsare åt en som kör i Volvo Original....när dom är ute på vägarna så går det undan av bara den, men dom sitter ju ganska säkert i sina "burar", men, men.



Hoppas innerligt att du blir bättre, psoriasis är säkert jätte jättejobbigt att ha, jag vet ju inte men kan tänka mig tror jag.



Visst är det väl så Ia, att man njuter av våren mer nu på "äldre dar" än man gjorde när man var ung? Jag njuter av kaprifolerna som blommar utanför mitt sovrumsfönster, vilken doft att vakna till:)



Allt gott önskar jag dig, kram o puss från Kajsan

2009-05-27 @ 15:54:10
URL: http://www.nogg.se/Kajsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0