Ännu mera prickar och naturbilder!

Jaha, det kommer mera prickar för var dag....:((
Jag har fortfarande hoppet att det inte ska bli lika illa som sist
...än så länge vågar jag visa mig iaf!
Tyvärr kliar utslagen oxå *krafs, krafs*

Här kommer några bilder från gårdagens o dagens promenader:



Smultronen blommar nu.



"Min" lilla skogsbäck är så fin just nu....där växer massor med...tja, är
det kabbeleka?

Var till stan idag och uträttade lite ärenden, blev jättetrött...:((
Sen jobbade Anders över, jag gick och mötte honom när han åkte hem
så fick jag lite extra motion.



En liten damm full av grodyngel....urk!



En gammal stenmur i skogen...undrar hur gammal den är?


Såg att Malena gick vidare i går kväll....var det till finalen eller bara semi?
Iaf så växer låten för varje gång jag hör den, var inte särskilt förtjust i den
från början.
De låtar vi har skickat tidigare, har inte gjort ngn större lycka...kanske
denna klarar sig bättre.
Vi får väl hålla tummarna iaf.

Har egentligen inget att skriva om, så jag slutar och hoppar i bingen!
Kram





Kommentarer
Postat av: susana

Fina naturbilder du tar, själv brukar jag glömma kameran när jag går ut

2009-05-14 @ 10:35:53
URL: http://oldss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Susana: Det brukade jag oxå göra förr...men nu går jag ingenstans utan den...:)

Kram

2009-05-14 @ 11:28:58
Postat av: Ulla

Som vanligt visar du jättefina bilder !



,,,,kram o krya på dig,,,

2009-05-14 @ 15:11:18
Postat av: Anonym

Tack Ulla....krya på dig själv...:))

Kram

2009-05-14 @ 15:20:25
Postat av: Kajsan Andersson

Så fina bilder du tar på naturen runt omkring dig. Tänk vilket arbete att göra den stenmuren! Säkert gjord med bara människohänder, inga maskiner fanns det väl då? Här har våren tagit semester....väntar på värmen....Hoppas att du snart mår bättre, min vän. Kramar //Kajsan

2009-05-14 @ 21:41:52
URL: http://www.nogg.se/Kajsan
Postat av: Kajsan Andersson

2009-05-14 @ 21:43:26
URL: http://www.nogg.se/Kajsan
Postat av: Anonym

Kajsan: Nej , det fanns säkert inga maskiner då....det var nog till att bära sten för sten!

Våren har försvunnit härifrån oxå...kallt är det.

Sköt om dig och kram!

2009-05-14 @ 22:15:31
Postat av: elle

Nu kan vi snart äta smulyton till grädden!! ha.ah... Ha det gott... kram!

2009-05-15 @ 12:48:51
URL: http://metrobloggen.se/vardagslivetmitt
Postat av: Anonym

Det kan vi Elle...:))

Kram Ia

2009-05-15 @ 13:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0