Kalas x 2

Hej, hej allihop som eventuellt hittar hit!
Jag förstår inte varför jag inte kan skriva oftare....hmmm?
Nåja, nu har jag hunnit med TVÅ roliga födelsedagskalas sen sist.
Först en 50-åring:


Här är hon, min fina, söta lillasyster G!

Jooo, kortet  HAR ju faktiskt några år på nacken....:))
Hon bjöd på massor med god mat och dryck och det var en hemskt trevlig fest.
TACK till henne och hennes goa döttrar som skötte marktjänsten!

Andra kalaset kommer bild på här:



Robin fyllde hela 10 år och här sitter alla tre bröderna och beundrar det fina
fyrverkeriet mitt i tårtan...:)
(Tyvärr hamnade födelsedagsbarnet mitt i gnistregnet)
Vi bjöds på räkmackor, dajm-tårta och fruktsallad.....mums!
Mina goa grabbar.....

Tänkte oxå visa mina nya tavlor i köket.
Hade ju planerat att inte ha ngt på väggarna, utan låta dem vara vita och
rena....men det blev inte hemtrevligt, det såg så kalt och kallt ut!
Ville inte sätta upp nån gammal "skit" så jag tog ett par fina ramar, drog
ut ett par passande bilder från nätet...och vips, två fiiina tavlor med
köksmotiv!!



Snyggt va??

Nu önskar jag er en trevlig helg, helst med vårsol och plusgrader...önska
kan man ju alltid...:))

Kramar



Kommentarer
Postat av: eva

hej hopp

det var jättesöta tavlor du gjort. du måste ha bra skrivare. roligt att kunna göra egna så där.

mysiga kalas har ni också haft.

kramar

ps:

ja du och jag vet hur det är att ha fibbe :-)

2009-03-06 @ 23:18:43
URL: http://overlevaellerleva.blogg.se/
Postat av: Lena Hultén Wilson

Hallå vännen.Kul m kalas.Hoppas systera var nöjd me sin dag. Ikväll ska jag på revy och se Jojje du vet med Stefan o Christer.Tycker han är så rolig.Vilket himla bra tips om tavlorna..Och va fint d blev då..Tack för tipset..Ska lägga d påminnet..Ha en go helg.:Kram Lena

2009-03-07 @ 10:12:01
URL: http://turnip-fossilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0