Ruckel eller kulturarv?



Hallå alla....nu får jag skärpa mig och börja skriva regelbundet igen!
I dag var jag ute på min första promenad efter den gräsliga förkylningen.
Syrran B och hennes ena dotter + två goa vovvar, var här på fika...men
först tog vi en sväng på ca 2 km.
Det var härligt väder, solen sken och det var +6 grader....det kändes nästan
som vår.
Tog ett kort av en gammal lada....oftast avfärdar man såna gamla skjul med
att de förstör utsikten eller bara är "skräp".
Men om man tittar noga, så ser man att även det gamla, nötta och slitna
har sin charm och skönhet.....

Nu är alla helger över och det känns riktigt skönt.....nu kan man komma
i rätta gängorna igen och få ordning på allting.
Har inte plockat bort julen än, men det blir nog under helgen.
Det känns inte bra med alla stjärnor o stakar när solen lyser så fint.

I kväll börjar väl let's Dance igen, men vi gör väl som vi brukar...ser på
"På spåret" och slår över efteråt för att se vilka som åker ur.....
Då gillar vi "Körslaget " bättre, där är det ju jättebra musik.
Antagligen vinner Wells, folk röstar på den person de gillar och han är
ju poppis......själv håller jag på Hanna Hedlund....:)
Önskar förresten att Gry fick en annan stylist (eller är det hennes egen
smak?)......det är INTE vackert med en massa hull, som väller över på
alla håll och kanter....:(!
Det är gulligt bara på bebisar.....

Ha nu en riktigt skön fredagkväll allihop....kraaam

Kommentarer
Postat av: Ulla

Önskar dig en trevlig helg.

2009-01-09 @ 14:35:53
Postat av: Anonym

Hihihi nu skratar jag gott....ja vem tusan är det som klär upp Gry. Senast jag såg henne var det bedrövligt uppe vid bysten. Förlåt men någon själv kännedom måste man väl för tusan ha.

Fint hus ännu rätt välbevarat ser det ut som.

Ha en goar kväll skall oxå på Let´s dance S i kväll

Kramen kommer --------> HÄR

2009-01-09 @ 19:24:25
Postat av: Kajsan Andersson

Hej Ia.



Håller till 100% med dig i din blogg, på pricken:)



Ha det jättebra, Kramar från Tassebo

2009-01-09 @ 20:15:59
URL: http://www.nogg.se/Kajsan
Postat av: Åsa

Hej!

ja, jag håller med dej om Gry. Det är hemsk det hon har på sej...! Säkert nån fräsig designer som sponsrar... All publicering är ju reklam sägs det eller? Hua... Har förövrigt inte hittat nått bra "*" till mor på födelsedagen än. Men vi letar vidare.

Ha det gott i helgen! Kram

2009-01-09 @ 22:10:49
URL: http://englamarkochmioapplen.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0