Lördagsnöje!



Vårt nya lördagsnöje har visst blivit att åka till Karlstad och handla...:)
Anders släppte av mig på en loppis och åkte själv till Claes Ohlson för
att köpa en ny utetermometer....vi var båda lika glada att slippa den
andres ärende *fniss*
Tyvärr hittade jag bara en limegrön vas, den ska jag ha i köket sen när
jag byter "extrafärg" i vår....just nu är det rött o orange som gäller.
Gissa vilka Anders mötte på CO då....jo, Andreas med familj....Josef hade
fullt upp med att kolla på allt som fanns där...:)
Sen blev det Ikea där vi åt lunch, köttbullar o potatis...smakade "så där"
men en riklig portion var det iaf....
Där köpte jag "krokiga" vaser, en röd+ en orange....och tre ljuslyktor, två
röda och en orange....se bilden, fast den är dålig....
Dessa ska jag alltså ha i köket just nu...fast vaserna i fönstret och lyktorna
på hyllan under fönstret.
En ny läslampa fick jag oxå.....
När vi kom hem fick jag för mig, att hastigt o lustigt städa bort julen....
Anders suckade, han hatar när jag får för mig att hux flux ändra på allt...:)
Det gick iaf jättefort och nu ska vi snart värma på resterna från igår...
rotsaksgratängen och köttet/fetaosten.
Sen blir det ju Körslaget......kul!
Såg ni Let's Dance igår?
Jag tror jag håller på Magdalena, men det fanns några till som var duktiga.
Carl-Jan.....ojojoj, säger jag bara!
och Elisabeth H....ojojoj!
Men det var ju bara första veckan och jag skulle inte ens ha kunnat dansa
så pass som de gjorde....:)
Undrar om Jysk i Åmål är öppet imorgon...ska ha svarta hissgardiner av bambu
i köket...och en vaxduk.....sen är det nog klart (för tillfället iaf)....
Vi tar en liten paus innan vi fortsätter med vardagsrummet...tror att Anders
behöver vila sig lite...han är ju faktiskt ingen ungdom längre (fast berätta det inte
för honom, han är ju en "He-man""...:)
Jag skulle gärna hjälpa till om jag kunde, men tyvärr håller min kropp på att säga
upp sig alldeles....det enda jag  är bra till, är att stå som tyngd på plattorna när
vi lägger klick-golv....hehe....man får vara glad för det lilla...
Visst ja, Anders köpte två par jeans oxå....om han gick upp en storlek så passade
de jättebra....förlåt Anders...*fniss*
Han firade 1-årsjubileum som icke-rökare igår, så man får ju förstå att han lagt på
sig lite i vikt.....jag tycker han varit duktig jag....
Ha en fin kväll...kraaaam





Kommentarer
Postat av: L

Men se sådana krokiga vaser Du har S dom är jätte fina......har lika jag fast blå S

Om jag vänder dom upp och ner får jag ljusstakar av dom, kul ide.

Loppis är kul att gå på, kommer aldrig hem utan någonting i kassen.

Önskar Dig en fin söndag och må väl

Kramen så klart

2009-01-10 @ 23:03:28
URL: http://virrpannans.blogg.se/
Postat av: Bengt Källvik

Jättegrattis till dig Anders!!! Jag blir lika glad varje gång jag hör någon som lyckats sluta röka!!!

Ha det så gott båda två!

2009-01-12 @ 20:47:14
Postat av: Bengt Källvik

Jättegrattis till dig Anders, jag blir lika glad varje gång jag hör någon som lyckats sluta röka!!!

Ha det så bra båda två!

2009-01-12 @ 20:51:05
Postat av: Bengt Källvik

Konstigt, det första inlägget registrerades inte medsamma och därför försökte jag en gång till och därför blev det dubbla inlägg. Men vad gör det, för du är ändå värd att bli gratulerad två gånger Anders :)

2009-01-12 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0