Lördagsmyys!



Det är lördagkväll...och det betyder myyys, med god mat och dryck, att
umgås framför tv:n, men inte nödvändigtvis TITTA på den...:)
Räksoppa ska det bli...*slurp*

Henke och Carina var här på fika när de hade varit och solat...de såg så
friska och fräscha ut, inga bleka kinder där inte.
Ante hade vi hämtat hos mamma Linda lite tidigare.
Han har ju namnsdag idag och var så spänd på om han skulle få ngn
present av oss....ett litet paket blev det....

Jag har fortfarande rätt ont i käken, men nu behöver jag inte äta smärt-
stillande hela tiden iaf.....trodde inte jag skulle få så ont efteråt, men jag
har ju gått med infektionen länge förstås.

Sätter in en fin naturbild igen, en liten bergknalle med mossa på....visst
är det fint?

Ha en fin lördagkväll....kramar

Kommentarer
Postat av: marina

Hoppas att er kväll var trevlig :-)

2009-01-17 @ 21:24:20
Postat av: L

Hallå på berget....

Vad jag gillar Dina steniga bilder....L.....får mej än mera att längta till våren, men snaaaarrrrt så är den här.

Tråkigt med Din värk, hoppas att den ger med sig

Kramen så klart och en önskan om att Din vecka som kommer blir fin/L

2009-01-19 @ 00:02:13
URL: http://virrpannans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0