Barnbarnsbesök!



Denna veckan har vi besök av denna förtjusande lilla dam....Freja 8 år från
Enköping! De har sportlov där denna vecka och hon ville passa på att komma
till mormor och morfar ett tag.



Vi har varit ute i pulkabackarna, men oxå tagit en långpromenad idag...eller
JAG promenerade och Freja drog jag i pulkan...phu!



Hon har spelat en del på datorn och jag sitter bredvid och hejar på...:)



Liilest Petshop-huset med alla djuren har vi lekt med.....har ni sett vilka
grejer det finns numera?!

Vi har alltså fullt upp hela tiden, vi ska ju oxå "rita" djur på varanns ryggar och
gissa vilket djur det är......pyssla, rita och prata om allt ifrån kärlek till sjuk-
domar!!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ulla

Kram och ha det så bra du kan med dina barnbarn, föstår att du har fullt upp nu under sportlovet.



2009-02-17 @ 18:42:02
Postat av: Ulla

Kram och ha det så bra du kan med dina barnbarn, föstår att du har fullt upp nu under sportlovet.



2009-02-17 @ 18:42:36
Postat av: Hilkka

Hej. Va roligt att kunna ha barnbarn hos sig. Ni måste ha bra kontakt när hon vill komma så där själv utan föräldrar. :) Ha så kul denna vecka och njut av varandra =) Kram

2009-02-17 @ 19:35:55
Postat av: Anonym

Hej. Såg fam Ekströms nya provbloggsida. Du hade rätt, jag tyckte det var jättekul att läsa och se bilderna. Skrev 2 kommentarer men ingenting fastnade. =( =( =(

HOppas du har haft roligt med Freja =)

2009-02-19 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0