Våra favvo-grabbar, kväll me bad o solnedgång och EN bröllopsbild!

Först en rätt städad bild från bröllopet...önskemål från bl a svägerska Lena och Hilkka...:))
Här svänger A sina lurviga tillsammans med K och jag smyger mig intill hennes bror A...



Igår tog vi med Josef och Lias till en lekpark, alldeles bakom sonen H och C:s hus
....här jagar J och L spöken i buskarna:



Och här ett kort på våra absoluta favvo-grabbar:



Sen blev det fika hos sonen H.....

I dag har vi varit på 15-årskalas...min brorson J.....fast glömde ta kort...:((
Svägerskan U är bara sååå bra på att baka smarrigt kaffebröd, åt för mkt
kladdkaka och mandarinpaj....:)

Sen satt vi ute i solskenet och njöt av värmen....A badade t.o.m i poolen:



När solen gick ner bakom grannens ladugård gick vi in:



I morgon åker gubben med sonen H till Höljes på tredagars folkrace...jag blir
gräsänka under helgen...för första ggn på många, många år.....
Jag ska bara slappa, sola, läsa böcker och plocka svamp!

kram

Kommentarer
Postat av: Elle

Tittar in för att ge en kram!!! Härliga bilder ... Spöken på ljusan da´n .. är inte dumt.L Ha det bra.. Elle

2009-08-06 @ 09:57:32
URL: http://metrobloggen.se/vardagslivetmitt
Postat av: Kerstin

Tror ni har haft en härlig tur med vagnen. Var ni inte upp i Svampen? Ja alltså den stora, där fanns åtminstone förr en resturang med värdens bästa räkmackor -:) Passa på att njuta av ditt liv som gräsänka, det kan vara skönt ibland, om det inte bli långvarigt. Härlig grupp barn, är det ALLA dina barnbarn? Jag gissar att det är du som är min nya vän på FB? Kul!

2009-08-07 @ 13:23:26
URL: http://pellispricken.bloggagratis.se
Postat av: Hilkka

Hej.. Jag har missat att du skrivit.. Har jobbat mkt och så.. synd att man inte kan prenumera, som man kunde göra med den bloggen fam ekström hade förut... va härligt det ser ut i poolen...

2009-08-10 @ 19:32:00
URL: http://stunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0