Svamptider!

Hej på er!
Nu har jag varit slö med att uppdatera bloggen, men det blir bättre
när hösten/vintern kommer...tror jag...:)

"Mina" grabbar kom ju hem sent på söndag kväll, trötta och dammiga
efter en trevlig helg i Höljes.
Det gick rätt bra för Henke, han hamnade nånstans i mitten av
resultatlistan...konkurrensen var lite större oxå, över 400 startande.
Så här bodde de:



Och här är bilen:



Det är svamptider nu oxå:



Den här skörden fick jag i förrgår!
Inte illa va....idag har jag plockat nästan lika mkt.
Det finns massor, men man måste gå mkt och det är jättebra motion för
mig....även om jag får sååå ont i rygg, höfter och ben...:)
I morgon ska jag ta en liten runda igen.

På lördag tävlar sonen H igen, men då är det här i stan...en ganska liten
tävling, men vi ska förstås dit och heja på honom och Jeppe!
Tidigare i kväll hämtade H bilen här och då tog jag detta på Ante och
lilla Tindra:



Tindra börjar få så långa ben nu och nosen är smalare och spetsigare,
liknar en border collie's.....jättesöt är hon och såå duktig, sitter på
kommando och är ganska lydig...ibland iaf...:))

Det får räcka för idag....ska försöka uppdatera under helgen igen.
Kram


Kommentarer
Postat av: Hilkka

Jättesöt hund, har du ingen större bild på hunden??

2009-08-15 @ 11:14:19
URL: http://stunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0