Svamp, svamp och ibland svamp...:))

Jag skriver en liten hälsning till er, men det finns egentligen inget att
skriva om...plockar svamp varje dag nu och sen orkar jag inget mer.
Ni får nöja er med några bilder som jag tog förut, för jag tycker inte
att närbildsfunktionen  och zoomingen är som den ska...testbilder alltså...:))



Närstudie på en berghäll i närheten....rätt snyggt faktiskt!



Och stenfoten på den fallfärdiga ladan....:))



Älskar att ta bilder av himlen....idag ser den ut så här!

Jaha, skulle absolut vinna titeln som "Dagens tråkigaste och mest
innehållslösa blogg"...om det fanns en sån....:)))

Sköt om er...kram

Kommentarer
Postat av: Ulla

Fina bilder IA,,,inte alltid man behöver skriva en massa,,,eller hur ? kram och hoppas din dag varit bra och att kvällen blir fin....

2009-08-18 @ 18:22:56
URL: http://metrobloggen.se/yrselvirr
Postat av: Hilkka

Jag har lagt beslag på den titeln... det är upptaget =) Det verkar finnas jättemycket svamp nu, har jag förstått.. och bilderna är fina, som vanligt =) =)

2009-08-20 @ 10:28:03
URL: http://stunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0