Snart helg igen!


Ja, inte är jag precis flitig med att skriva här inte...:(
Det beror på att det fortfarande är svampsäsong förstår ni, det blir
bättre under vintern!

Några kort ska jag iaf visa er:



Vi var ju i Enköping och hälsade på småtöserna där, vi hade såå mysigt!
Anton bestämde sig för att gå med och här ligger han o Freja och läser en
stund innan de ska sova....



På lördagen tog vi med barnen till badhuset i Enköping.
Jag hann ta detta kort på Saga o Livan, innan jag upptäckte att det var förbjudet
att fotografera där inne...oooops!

Var ute på promenad med Lias en dag oxå:



Inte är sommaren slut inte, det finns fortfarande massor med blommor
....detta är en nyponros....ja, ni ser väl nyponen förstås...



Här sitter Lias på bänken utanför huset.

Jaha, denna helg är det folkrace igen...tvådagars i Karlstad.
Både sonen H och brorssonen J har anmält sig, så det blir spännande!

Tills vi "ses" igen...kramar

Kommentarer
Postat av: Ulla

Ja men nu börjar väl svampen sina så du hinner med att skriva,,,ler,,,skönt att se dig inne o skriva i alla fall och få titta på dina fina barnbarn,,,ha det så bra....skickar iväg en massa kramar till dig,,,

2009-08-27 @ 18:01:38
URL: http://metrobloggen.se/yrselvirr
Postat av: Kajsan Andersson

Nu skäms jag för att jag inte tittat in på länge, underbara barnbarn du har:)........här finns det också massor med svamp som vi delar ut till barnen........krama på dig:)

2009-08-27 @ 20:25:49
URL: http://www.nogg.se/kajsan
Postat av: Hilkka

Hej. Du verkar ha fullt upp. Skriv när du hinner, vi läser när det finns nåt =)

2009-08-29 @ 10:58:10
Postat av: L

Har Du fyllt hela huset med svamp nu ;-)

Hoppas i alla fall att allt är så bra det bara går med Dig. Fina foton på ungarna, så roligt att senare se tillbaka......tycker jag med mina kort jag lägger ut ibland.

Helg kramen den stora till Dig....var rädd om Dig oxå/L

2009-09-04 @ 17:15:37
URL: http://lillami.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0