Utmaning

Jag sticker emellan med en lite utmaning som jag fått av KINA (länk till henne finns
i högerkanten på bloggen)....det var visserligen rätt länge sen, men bättre sent än
aldrig sägs det!
Fast det är bara något man hittat på som försvar för glömska ....

Nå, iaf ska man gå in på sina foton på datorn, välj den 6:e mappen och sen det 6:e
fotot....lägg in det i bloggen och skriv lite om bilden!
Jag utmanar alla som läser här, ska bli kul att de om det dyker upp i era bloggar så
småningom....:))

Håll till godo med mitt bidrag:



Får jag presentera enten Lavskägge från "Sagan om Ringen"...!!
Man kan iaf tro att det är han.....om man kisar lite så ser det ut som en trädgubbe
eller hur??
Kortet är taget i en förvildad, igenväxt trädgård vid ett gammalt ruckel här bredvid
vårt hus.

Och till sist....från mig till er.....En Ängel....

http://www.youtube.com/watch?v=G8PNsmFmjfE





Kommentarer
Postat av: Bella

Ja det var ett häftigt träd. Tyvärr har jag inga kort i den här datorn än så jag kan inte göra din utmaning. Kanske senare om jag sitter vid min gamla. Ha en underbar helg i solen.

Kram.

2009-04-24 @ 21:39:14
URL: http://blogg.passagen.se/bellanoire/
Postat av: Ia

Ingen fara Bella...:)))

Det är ju bara på skoj!

Ha en underbar helg du oxå...kram

2009-04-24 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0