Svamptider!

I dag har jag varit på shoppingtur med bästa väninnan....inte blev det
så mkt handlat, men huvudsaken är att vi får träffas och prata.
Lunchpizzan är hemskt viktig oxå...:))
Sen tog jag en tur till skogen för att titta efter svamp, det ska ju finnas
så mkt sägs det....och det GÖR det visst!!!
Jag hittade en hel del, så jag tänker dela med mig till Henke o Carina
(jo, ni ska oxå få sen A &M ).
Även om man inte hittar nån svamp, så är det underbart att gå i skogen.
Man tänker så bra där....tyst o lugnt, bara suset i träden och lite
trafikljud på långt avstånd.
Jag brukar fundera ut dikter, fast de kommer aldrig på pränt.
Det är nog lika bra för jag är ingen Karin Boye precis...:))
Har sett att det är några inne och kikar här på bloggen varje dag,
vore kul om ni lämnade ett litet avtryck.....jag är nyfiken på vilka ni
är.....
Titta gärna in på barnbarnets blogg oxå, finns under länkar "folkraceanton".
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0